viernes, 28 de octubre de 2016

NIRE BIGARREN ETXEA: ESPAZIONTZIA Irantzu Barranco

NIRE BIGARREN ETXEA ESPAZIONTZIA DA

Kaixo Aitite, denbora asko pasa da joan naizenetik. Ez dakit nola zoazten hor behean, ondo espero dut. Bihar nire urtebetetzea da eta lehengo urtea izango da zuekin ez ospatzea.

Oraindik bi hilabete gelditzen zait berriz zu ikusteko.

Grabedade 0 honetan oso arraroa da, dena flotatzen du eta jakinik gure etxera joango naizen orduan ez dut jakingo ibiltzen eta hori beldurra ematen dit.

Hemen dena da oso aspergarria eta bakarrik bi pertsonekin. Hasieran ondo zegoen: denetatik hitz egiten genuen eta horrela egunak azkar pasatzen ziren…

Familia mira egiten dut, zuri mira egiten zaitut eta egun batzuetan negar egiten dut baina negar egitea ere arraroa da, ez duzu sentitzen nola jausten den zure aurpegitik zeren eta negar ur tantak flotatzen dira.

Espaziontzi honetan 3 logela daude, niri ez zait gustatzen. Lo egiterakoan ez dut ondo lorik egiten saguzarra antzekoak gara. Janari hauek oso arraroak dira ere, amamaren eta amaren janariaren falta sentitzen ditut.

Espero dut bi hilabete hauek azkar pasatzea, esperientzia hau oso ona izan da baina… zuk dakizu.

Honetaz aparte familia ondo zaintzen al duzu hor behetik ezta? Hori espero dut.

Honekin bukatutzat ematen dut gutun polit hau, hurrengorarte aitite asko maite zaitut. Goraintziak eman familia osoari eta laster ikusiko gara.



No hay comentarios:

Publicar un comentario