sábado, 29 de octubre de 2016

Gutun bat espazioan Xabier Valle 4.-F

                                                                                                                                 2016/10 /21 

Gutuna


Kaixo, Jasone:


    Zelan zaude? Ni ondo nago, gauza asko egiten ditut egunero: zortzietan esnatzen naiz, gero, Nasarekin jakinarazi egiten naiz, gosaltzen dut nire tripulazioarekin... Gauza horiek egin eta gero, guk kirola egiten dugu pixka bat, forman egoteko.

Irudia Googletik aterata

    Espazioan denbora oso geldoa doa, eta egunero egoten gara aspertuta. Batzuetan jolasak egiten ditugu, adibidez edo abesten dugu gitarra jolasten ari garen bitartean.

Irudia Googletik aterata

 
   Gure bizimodua oso desberdina da zuena konparatzen badugu. Adibidez: komunera joan nahi badugu edo dutxa hartu nahi badugu ez da erraza. Komunera joateko, poltsa batzuk ditugu eta hor egiten dugu guztia. Irudia ez da oso atsegina, baina, “bueno”, ez dugu aldaketarik. Eta, dutxa hartzeko, eskuzapiekin garbitzen gara, pixka bat arraroa da baina horrela da. Espazioan egiten ditugun gauza hauek oso dibertigarriak dira.
Amaitzeko, espero dut zu ikustea Lurrera noanean.



                                 Xabier


Irudia Wikipediatik aterata


No hay comentarios:

Publicar un comentario